De kerkrentmeesters houden zich bezig met het onderhoud van de Hillegondakerk en het wijkgebouw De Veste. Daarnaast zijn ze verantwoordelijk voor het financiële beleid van de wijkgemeente. Beide taken worden uitgevoerd onder de verantwoordelijkheid van het centrale College van Kerkrentmeesters. Het wijkcollege heeft echter een ruime mate van zelfstandigheid voor de keuzes van onderhoud en besteding van de aan haar beheer toevertrouwde gelden.

Actie Kerkbalans
Ieder jaar wordt er medio januari de landelijke actie ‘Actie Kerkbalans’ gehouden. Een onmisbare bron van inkomsten voor onze wijk. Ieder die is ingeschreven bij onze wijkgemeente, het zij op basis van geografie of op basis van voorkeur, ontvangt een verzoek tot financiële bijdrage.

Uw bijdrage komt geheel ten goede aan onze eigen wijkgemeente en is aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Uw bijdrage kunt u overmaken naar NL67 RABO 0373722389 t.n.v CvK Prot. Gem. Rdam Noordrand onder vermelding van AKB Hillegondakerk.

U kunt contact opnemen met de kerkrentmeesters via onderstaand mailadres.