Predikant - ds. J.H. Reijm

Mijn wieg stond in Nieuwerkerk aan den IJssel, niet ver van Rotterdam. Ik groeide daar op en heb er mijn vrouw Jacoline leren kennen.Tijdens mijn studie Bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam gebeurde er iets onverwachts: ik voelde me geroepen om predikant te worden. Om die reden stapte ik over naar de Universiteit Utrecht om theologie te gaan studeren.
Na mijn studie werd ik vier jaar predikant in Noord-Brabant, in de Hervormde gemeente te Giessen. Dat waren prachtige jaren waarin ik de kans kreeg om verder te leren en te groeien. Daarna mocht ik naar de Ichthuskerk in Alblasserdam, een groeiende gemeente met veel kinderen en jongeren.
Na zeven jaar werd ik beroepen door de Hillegondakerk en ook in dit beroep heb ik de stem van God gehoord. Eind 2018 werd ik in een kerkdienst aan deze wijkgemeente verbonden en inmiddels heb ik mijn draai hier gevonden. Ik ervaar de Hillegondakerk als een betrokken en open stadsgemeente, met de Bijbel als basis en Christus als centrum. Uit ervaring kan ik zeggen dat jij er ook van harte welkom bent.

Hebt u vragen of wilt u meer van de Hillegonda wijkgemeente weten, dan kunt u bij mij terecht:

Kerkdreef 2
3054 GS Rotterdam