Kerkgebouw huren

De historische Hillegondakerk is een zeer geschikte ambiance voor huwelijksinzegeningen, jubilea, concerten, rouwdiensten of gedachtenisceremonies. Omdat de Hillegondakerk nog volop in gebruik is door de Hervormde wijkgemeente Hillegondakerk en dus een religieus gebouw is, wordt gelet op 'gepast' gebruik.

Voor zowel rouw- of trouwbijeenkomsten als voor concerten is een folder beschikbaar met suggesties, aanwezige faciliteiten, voorwaarden en tarieven. Wij beschikken over betrouwbare adressen voor huur van concertvleugel en het verzorgen van catering via onze huiscateraar.

Komt u gerust eens de locatie geheel vrijblijvend bekijken. Voor vragen rond het gebruik van de Hillegondakerk of het wijkgebouw De Veste kunt u contact opnemen met de koster: F. (Frans) van Vliet, tel.: 06 – 229 13 887 of via de e-mail: koster@hillegondakerk.nl.